Priser medlemskap

Styrkerom for ansatte i bedrifter med sponsoravtaleKr. 2400,-
Golfsimulator for aktive medlemmerAktiv medlem + kr. 600,-
Kun golfsimulatorKr. 2400,-

Studenter betaler ungdomspris for bruk av styrkerommet.
Aktiv pluss gjelder kun for brukere av styrkerommet. Alle andre betaler aktiv voksen/aktiv ungdom.

Kontingenten for hele året skal som hovedregel betales i januar. Håndballspillere som vet at de skal slutte etter endt sesong, og andre som må slutte pga flytting eller militæret, kan betale halv kontingent i januar. Medlemmer som starter etter sommerferien kan betale halv kontingent ved innmelding. Medlemmer som betaler halv kontingent blir rapportert som medlem ved årsslutt og har stemmerett ved neste årsmøte. Medlemsperioden må være aktiv for å gi redusert pris i styrkerommet.

Kontingenten blir fakturert i januar og skal betales for hele året. For nye medlemmer som starter etter sommeren er det halv kontingent. Studenter betaler ungdomspris i styrkerommet.

De som vil delta på saltimer uten å bruke styrkerommet, betaler som Aktiv voksen/Aktiv ungdom.